четвртак, 27. септембар 2012.

Život je lep 11

" We do not see people as they are, we see them as we are!!"

                                                                                                                 Anais Nin

Susret sa radom Žane Poliakov krenuo je jedne godine na sajmu knjiga, kada sam posle kupovine knjiga koje sam želela i opustošenog novčanika, sa ostatkom para za jednu knjigu, prišla štandu Mono i Manjana i kao očinjena uzela knjigu u ruke...
Da li je knjiga  mene našla ili ja nju, neznam , ali smo se nekako našle i zaista nema slučajnosti, ipak se sve dešava sa razlogom. Bila je to knjiga Soulfood. Bila mi je potrebana u tom trenutku, prepoznala me je-privukla.

 Posle pročitane knjige sledi nastavak i druženje sa časopisom Sensa, gde Žana tada radi kao urednica časopisa.
A zatim  njena knjiga Lovemarks koju drugu čitam.

Šta reći, kad prepoznate nečiju energiju, a još povrh toga Žana je osoba od koje puno imate da naučite, puno toga saznate, jer je ona neiscrpan izvor informacija, iz prve ruke, i sve ono što niste uradili jer niste imali mogućnosti ili hrabrosti, ona će vam približiti i pojasniti. Sjajan učitelj.
A sad i nova treća knjiga koju sam, pretpostavićete, pojurila da nabavim jer sam znala da imam tu još toga  da naučim i pročitam za mene pametno razmišljanje.



Pošto je knjigu nemoguće prepričati, izabrala sam citate koji se meni sviđaju, da bih vam približila rad Žane.

" Ljubav nije emocija, to je energija. Životna sila i kreativna energija u jednom."
" Za nekoga sam čarobnica, za nekoga veštica. Nekome lek a nekome otrov. Nekoga smirujem a nekoga uznemiravam. Svako od nas vidi svet onakvim kakav je on sam. Ne postoji ni dobro ni loše. Samo interpretacija."
" .. Start your own inner revolution. Pobesnite prvo a potom sedite mirno , meditirajte, udahnite, izdahnite, plivajte, pevajte, pustite glas, plešite, naučite neku od mnogih tehnika koje se vekovima praktikuju i neke nove, kvantne... I naša unutrašnja pobuna pretvori se u našu evoluciju.
Time što postajemo bolje osobe, smirenije i zadovoljnije, prenosimo to na druge osobe. Tako što izlečimo sebe, lečimo i druge.
Ovaj svet nije ništa drugo nego naša refleksija.
Svako vidi samo svoj sopstveni odraz..I never get bored of myself, now. It is just time for change."
" ...Ta začuđenost više govori o tim ljudima nego o meni. Oni ne veruju da je moguće promeniti bilo šta, ni sebe, ni ime, ni sudbinu. Ja verujem."
" Kad se vi menjate, nemojte očekivati da će vas okolina podržati odmah, niti većina. Čak ni vaši prijatelji, najbliža porodica, partner...bez obzira što vam možda pričaju da bi bilo super da nešto promenite, kad se to i zaista desi, ili, dok se zaista budete menjali iznutra ( ne mislim samo na simboličnu predstavu o vama kroz prezime, društveni status, titule, zvanje... i sličnu simboliku), i svet oko vas će se menjati. Ljudi oko nas ne žele baš toliko da se promenimo, onda se uloge manjaju. Ponekad vam neće biti jasno žašto se više ne družite s istim prijateljima iz srednje škole ili s fakulteta, zašto se odnos sa partnerom promenio( nagore ili nabolje, sve ima svoje uspone i padove)...ponekad ćete se osećati kao da ste sami na ovom svetu. Apsolutno sami."


Žana Poliakov (slika sa njenog sajta)
" Svemu oko nas je potrebna energija da bi raslo i napredovalo."
" Energy flows where your attention goes. Sve ono na šta obraćamo pažnju se uvećava. Svesno sam se fokusirala na dobre osobine, prizivajući ih. Ljubav i blagoslov - to možeš ponuditi svima. Opraštanje i dobra volja zavise samo od mene."
" Lažni ponos nas tera da druge ponižavamo, prosuđujemo i osuđujemo, da svoje strahove i razočaranja projektujemo na njih - pritom nismo u stanju da vidimo ko su u stvari. Lažni ponos nas sprečava da one koji su nam danas neprijatelji, sutra prihvatimo kao prijatelje. Kad se suočimo sa vlastitim senkama, oslobađamo energiju i postižemo blagostanje. Ako se ne suočimo, projektujemo je na druge ljude. Ono što niste u stanju prihvatiti kod drugog, nešto je što ne možete prihvatiti kod sebe. Ako postoji neko koga mrzite, odbacujete, ko vas živcira - ta osoba odražava nešto što niste u stanju da prihvatite kod sebe. Tu osobu ste privukli da vam služi kao ogledalo. Čim ih prihvatite, nestaće. Možeš da živiš u strahu ili u ljubavi. Nema drugog načina. Izbor je, naravno, uvek vaš. Sreća proizilazi iz toga što volimo a ne iz toga što smo voljeni."
" Postoje samo dve bitne energije: strah i ljubav. Šta god da radimo, izgovaramo ili stvaramo, radimo to iz ljubavi ili iz straha. Strah osuđuje, ljubav prihvata."
" Onima koje je najteže voleti, njima je ljubav najpotrebnija."
" ...ali mir nije nešto što neko možeda ti da. Mir je nešto što nađeš sam u sebi."
" Vi već znate šta vama odgovara i šta je za vas dobro. I pre no što razmislite, znate. Postoji unutrašnje vodstvo u svakome od nas. psihoterapeuti, učitelji, gurui, instruktori, umetnici, savetnici, tu su samo da to vođstvo probude u nama. I onda ste slobodni. Ali i odgovorni, jer sloboda je najveća odgovornost."
" Smeh je vera u dobar ishod."
" Dobro mi je, mora da osećam krivicu. Zašto sve srpske žene imaju stalno potrebu da se izvinjavaju? Dobro pitanje."
" Postoje ljudi koji veruju u prirodu i imaju već instaliran osećaj jedinstva sa Univerzumom i osećaj zajedništva sa svim živim bićima na planeti. To je trenutak kad postanete rezonantni i superprovodljivi."


Priroda i ljudi


" Ko u čuda veruje taj čuda i stvara."

" Blagosloveni su oni koje ne pamte kada daju i primaju bez zaboravljanja... Svi žele da menjaju svet a niko ne razmišlja o tome da promeni sebe. Inside out, jer samo tu se istinske promene zapravo i dešavaju. Mi ćemo biti promena koju elimo da vidimo u svetu....."
" Započnite dan zahvalni za sve što imate. Čak i ukoliko vam neko stvara probleme i neprijatnosti, zahvalite se - sve vas to negde vodi. Mi zapravo njviše rastemo kroz stresne situacije, kroz taj dodatni napor, kroz neočekivane obrte, neprijatna iznenađenja, što ne znači da moramo stalno da ih imamo, ali javljaju se sa razlogom. I mi smo odgovorni za njih. ...Life will bring you pain and sorrow by itself, our responsibility is to create joy."
" O ljudima mnogo govori to kako provode dane, čime ispunjavaju svoje vreme, kako troše energiju i novac koji je to isto. Ako vi ne ispunite dane onim što volite ili želite, bićete ispunjeni onim što ne volite. Obratite pažnju kako kreirate svoj spiritualni raspored. Ako treba da izaberete jednu jedinu molitvu za sve ove praznike koji nas očekuju, neka to bude ona u kojoj ste zahvalni i gde sabirate svoje blagoslove. Zahvalnost daje smisao prošlosti, donosi spokoj ovde i sada i otvara nam viziju budućnosti. Ona je u našem srcu a ne u našoj glavi. Budimo zahvalni ljudima koji nas čine radosnim jer su oni baštovani koji čine da naše duše cvetaju. Istinski uspešni ljudi umeju da budu zahvalni i svakoga dana broje svoje blagoslove. Love the gifts you get.Neka vam postane navika da ljudima kažete hvala. Da biste iskazali koliko nekog cenite iskreno i da ne očekujete bilo šta za uzvrat."
" Istinski poštujte život i videćete da čete dobiti više od života."
" Zahvalnost je bolja od molitve. No ako mislite da nešto zaista i uradite, da vaše želje postanu stvarnost, što biste molili, to je vrlo pasivno stanje. Vera podrazumeva i sumnju. Namera podrazumeva delovanje. Tada znate da će sve biti kako ste zamislili. Zato ja više niti želim, niti se nadam - imam nameru."
" Ne znam zašto ljudi biraju da žive u tihom očajanju, nikome ne govore ništa, rade stvari zato što to tako treba, da bi prživeli, da bi neko drugi preživeo, kupuju stvari koje vide da drugi imaju, žene se i udaju zato što drugi rade isto to, imaju decu zato što to tako treba a da se nikada ne zapitaju šta je ono što zapravo ja želim?"
" Tragajte za skladom unutar sebe. I tada će sve za čim tragate naći put do vas."
" Sve je u tvojoj glavi, ako misliš da je nemoguće, u pravu si. Ali ako misliš da je moguće, isto si u pravu."
" Ukoliko nameravaš da postigneš nešto u svetu, uskoro ćeš shvatiti da ne možeš da slediš gomilu."
" Ako verujete da je život borba - tako će i biti. Postanite svesni onog u šta verujete. Slobodno se borite, no ne zaboravite - najveće bitke koje vodimo su unutar nas samih. A mi se svi najčešće - borimo protiv vremena. Ljudi svakodnevno izgovaraju rečenice koje ih drže zarobljene u vrtlogu misli. Nemam vremena. Vreme ne štedi nikoga. Nemam vremena. Vreme je novac. Ljudi su zauzeti time da su zauzeti. Znam kako to izgleda, ja sam jedna od vas, zajedno sam sa vama u Vremenu.
....sve što izgovaramo govori o nama."
" Moja mantra zvuči ovako: Ja imam vremena za sve što volim i što me čini radosnom. Ja imam vremena za sve. Vreme je upravo ono što od njega stvaram. Ako izaberem žurbu, onda se vreme ubrzava i nemam ga dovoljno. Ako odlučim da imam dovoljno vremena da obavim neophodne poslove, onda se vreme usporava i uvek dovršim sve što sam započela."
" Svesnost sadašnjeg trenutka. Prisutnost. Da li obraćamo pažnju i  da li smo prisutni u sadašnjem trenutku? Umesto na vreme, fokusirajte se na ljude. Poklonite pažnju onom što je dobro u životu. Ovde smo, upravo sada, zbog toga što ovde imamo našto da naučimo. Dopustite umu da ode izvan onog što ste mislili da je moguće. Divno je biti sa vama zajedno u Vremenu. Ali i izvan njega.
Koliko biste se mladim osećali kada ne biste znali koliko vam je godina?Vreme plus energija jednako je umetnost. Energija, radoznalost i hrabrost da se pusti i skoći u nepoznato je formula koja vas pretvara u čarobnjaka. Setite se svega što ste zaboravili. Ovaj trenutak je jedino što je važno. "

Sloboda življenja, sklad

" Seks i smrt imaju nešto zajedničko, za oba doživljaja potrebno je prepuštanje. Seks ne može da se kontroliše. Isključuje razum, vraća nas u donje ćakre i najbolji je kad povezuje um sa srcem. Samo združeni otkucaji polnog organa i srca mogu da izazovu ekstazu.Tad smo otvoreni i konektovani. Smrt je isto to, traži prepuštanje. Onaj ko se plaši smrti, plaši se života."
" Priznati svoju slabost,najveća je hrabrost."
" Snaga volje pokreće energiju. Ni loša ishrana ni izostanak vežbanja nisu uzroci prekomerne težine, uzrok je um, a telo je posledica. Uzrok prekomerne težine je strah, a on u vašem umu zauzima mesto na kome je blokirana ljubav. Postavljamo zid. Fizički i psihički vodimo rat protiv samih sebe. Prejedanje je zapravo duhovno izgladnjivanje, a jedna stvar koje se lišava onaj ko se prejeda jeste prirodno pravo da sanja. Mašta je vrlo važna u našim životima, jer - ko ne vidi - u mašti, ko ne ume da sanja, neće imati šta ni da stvori, ni čemu da stremi. Utakvom besmislu, hrana je spokoj i uteha. Morate skinuti majmuna sa grbače pre nego što kilogrami spadnu sa vaših kukova. Unošenjem prekomerne količine hrane, mi vrlo često pokušavamoda umirimo čudovište zvano zabrinutost i čitav serijal potisnutih osećanja, emocionalnu bol, posledicu seksualnog zlostavljanja, stid, osećanje krivice,to je naš štitod drugih ljudi i zaštita od sopstvene seksualnosti."
" Bog ti nikad ne da zadatak, ako misli da nisi u stanju da ga rešiš!!!!!" 
" Svaki put kad osetim strah, jednostavno prođem kroz njega. Uradim upravo ono čega se plašim. Moja radoznalost je veća od mog straha. Zanima me šta se nalazi iza."
Jedno je sigurno, čitajući knjige Žane Poliakov, ili njene postove na sajtu, shvatate koliko pozitivne energije struji kroz njene reči, koliko se osećate dobro kad prepoznate neka razmišljanja, a za koja ste mislili da ste jedini koji tako misli.
Možete se sa njom slagati ili ne, ali mora joj se priznati širina u pogledu na svet, radu na sebi, njena radoznalost ali i želja da uči, da doživi razne situacije i da kroz njih raste, napreduje, menja se....Suočava se sa svojim strahovima i pobeđuje.
Njena knjiga se ne čita samo jedan put, ona stoji pored kreveta, vraćam joj se kad me uhvate moje krize i teški trenutci, kada krenu moje borbe i nekako me oraspoloži, digne i da snage da ne pokleknem u mojoj ličnoj borbi.
Love, actually, is all around.

2 коментара:

  1. Puno stvari napisanih covek svaki moze naci u sebi ali pitanje je kako ih pobediti, jer zivot je sastavljen od straha, energije, ljubavi, seksa, prastanja i sve jedno drugom moze da smeta, i naravno raznih ljudi oko svakog oko nas koji svesno ili nesvesno uticu na nas. ODLICAN IZBOR KNJIGE

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Cijeli moj život nikad nisam vidio ništa što bi tako brzo djelovalo kao čarolija Dr.Agbazara. Nakon što sam kontaktirao Dr.Agbazaru, počeo sam vjerovati u izreku da svaki novčić ima dvije strane. Kad me je ljubavnik ostavio, zaklela se da mi se više nikada neće vratiti, ali hvala Bogu što mi je pomoću Dr.Agbazare u roku od 48 sati vratila svog ljubavnika i također želim da drugi ljudi koji su slomljeni srca kontaktiraju Dr. Agbazara kroz ove detalje ispod koje su putem e-pošte: ( agbazara@gmail.com ) ili putem Whatsapp na +2348104102662 onda možete vidjeti čudesa Dr.Agbazara


















































      Cijeli moj život nikad nisam vidio ništa što bi tako brzo djelovalo kao čarolija Dr.Agbazara. Nakon što sam kontaktirao Dr.Agbazaru, počeo sam vjerovati u izreku da svaki novčić ima dvije strane. Kad me je ljubavnik ostavio, zaklela se da mi se više nikada neće vratiti, ali hvala Bogu što mi je pomoću Dr.Agbazare u roku od 48 sati vratila svog ljubavnika i također želim da drugi ljudi koji su slomljeni srca kontaktiraju Dr. Agbazara kroz ove detalje ispod koje su putem e-pošte: ( agbazara@gmail.com ) ili putem Whatsapp na +2348104102662 onda možete vidjeti čudesa Dr.Agbazara


















































      Избриши