среда, 25. јул 2012.

Život je lep 08


Još jedan prelep vikend  proveden na Dunavu.
Posle plivanja i kupanja u divnoj vodi na sprudu uzvodno od Zemuna, dočekasmo smiraj dana.
Uživanje u vožnji, lepom zelenom okolišu i obalama i totalno upijanje sunčevih zraka.
Milina zalaska sunca i smiraj dana na površini vode koja je kao staklo glatka i mirna.




Reka. Donosi mir, puni nas pozitivnom energijom i odnosi svu našu nagomilanu negativnu energiju. Odnosi sve naše probleme i nameće rešenja problema koji pokušavamo da rešimo. Jer dišemo punim plućima, duboko i  punimo mozak kiseonikom.
Ljudi koji žive pored reka ili mora i koji uživaju u njihovoj blagodeti, su blagi ljudi, puni tolerancije koju uče od prirode.




Polako se puštamo da nas reka nosi i uživamo u lepotama prirode.
Sunce polako zalazi i sve je bliže horizontu.





Priča i san pod jastucima

Vino i dim u poljupcima
I miris lešnika
Nebo plave boje indiga.

I ti i ja
čini mi se da
Da sam sve to sanjala,

Pokaži
mi gde Dunav ljubi nebo
O zašto smo sada toliko daleko.
Probudi me, ja mrzim
ove noći
Poželi me i sa andjelima dodji
Pokazi mi gde Dunav ljubi nebo.

O zašto smo sada toliko daleko
Probudi me, ja mrzim ove noci
Poželi me
i sa andjelima dodji.


Umotaj me, i sakrij me od svega
Zadrži
sećanja
Zaštiti me
I opet nesto slaži.

Pokazi mi gde Dunav
ljubi nebo
O zašto smo sada toliko daleko
Probudi me, ja mrzim ove noći.

Da, ja mrzim ove noći,
Pozovi me večeras i sa andjelima dodji.

Pokaži mi gdje Dunav ljubi nebo
O zašto smo sada toliko daleko
Pokaži mi gdje
Dunav ljubi nebo.
                                                                   
Josipa Lisac - Gde Dunav ljubi nebo




Sve više u trenutcima koje provodim u prirodi, na reci, pogledom tražim nebo i oblake, smiruje me to i nekako puni pozitivnom energijom. 
Prizor koji vidim moram da slikam i zadržim sećanje na lepe dane i na leto na Dunavu. 



Нема коментара:

Постави коментар